top of page

Grupo Harmony DJ Academy

Público·254 miembros

Borussia MG STVV kijken 12 oktober 2023 Live sport

De weg bij het Nordpark leidt direct en op de kortste manier naar de openbare parkeergarages P4 naar P7, in de directe omgeving van het stadion. Bijna 10.000 ...

Hernieuwt automatisch na afloopt van je abonnement en is op elk moment opzegbaar met een opzegtermijn van minstens 1 maand. DAZN TOTAL De ultieme sportbeleving. Bekijk elke week meer dan 40 wedstrijden van de Jupiler Pro League, Challenger Pro League, het beste van de Lotto Super League en voetbal uit het buitenland. Zo mis je geen enkele topmatch uit de Ligue 1, Laliga, Serie A, Bundesliga en FA Cup. De wedbureaus betitelen Borussia Mönchengladbach als favoriet voor de winst tegen odds van @ 1. 66. Bekijk op deze pagina hoe het zit met de vorm van Borussia Mönchengladbach en Sint Truiden of vergelijk de h2h statistieken en de competitiestand. Naast statistieken en odds vergelijken, vind je hier ook de opstellingen van beide teams en het aantal gele kaarten in de wedstrijd. Door de statistieken en quoteringen te vergelijken vergroot je de kans op succes bij het plaatsen van een weddenschap. De andere wedstrijden die op het programma staan in de Vriendschappelijke wedstrijden zijn: Austria Lustenau - Vaduz, FC Hansa Rostock - Naestved. Borussia Mönchengladbach vs Sint Truiden Beste odds WedstrijdinformatieBorussia Mönchengladbach - Sint TruidenVriendschappelijke wedstrijden WereldDatum 12/10/2023Aanvangstijd - 11:00 UTCStadion: -, -, -Livestream Borussia Mönchengladbach Sint Truiden vandaag bekijkenJe kunt de wedstrijd volledig gratis bekijken via een live stream, zonder last te hebben van advertenties. Hernieuwt automatisch na afloopt van je abonnement en is op elk moment opzegbaar met een opzegtermijn van minstens 1 maand. DAZN TOTAL + PLAY SPORTS Het meest complete sportstreamingaanbod in Vlaanderen! Krijg toegang tot live en on demand content van Eleven, DAZN én Play Sports! Bekijk elke week meer dan 40 wedstrijden van de Belgische Pro Leagues, de Lotto Super League, de beste Europese competities, NBA, NFL, UFC, PFL én het complete aanbod van Play Sports bekijken. En daarbovenop krijg je ook toegang tot de DAZN MIX: een indrukwekkende selectie aan gevechtssporten van wereldklasse, extreme sports, met onder andere Red Bull tv, en Women’s Champions League voetbal. 99 / Maand 6 All Jupiler Pro League matches plus play-offs All Challenger Pro League games All Lotto Super League games Proximus ePro League Per abonnement kan je 1 stream tegelijk bekijken in full HD. Te bekijken op tv's en streaming apparaten, smartphones, tablets, je computer en zelfs op je gameconsole. Je kan kiezen voor voor een maandelijks abonnement, dat elke maand automatisch vernieuwt, of een contract of jaarabonnement, waarmee je 12 maanden goedkoper kan genieten van het Belgisch voetbal. Mönchengladbach STVV kijken live 12/10/2023 ⇒ IN 19 minuten geleden — Mönchengladbach STVV kijken live 12/10/2023 ⇒ IN: Rocco Reitz (Borussia Mönchengladbach) – Taichi Hara (Alaves). ⇐ OUT . Bovendien krijg je ook toegang tot topwedstrijden uit de NBA, NFL, UFC, PFL en krijg je toegang tot de DAZN MIX: een indrukwekkende selectie aan gevechtssporten van wereldklasse, extreme sports, met onder andere Red Bull tv, en Women’s Champions League voetbal. €18. 99 / Maand All Pro League games including Jupiler Pro League, Challenger Pro League and Lotto Super League LaLiga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1, FA Cup, Women's Champions League, Nations League and more NBA, UFC, NFL and more Per abonnement kan je 1 stream tegelijk bekijken in full HD. Je kan kiezen voor voor een maandelijks abonnement, dat elke maand automatisch vernieuwt, of een contract of jaarabonnement, waarmee je 12 maanden goedkoper kan genieten van het Belgisch voetbal, de beste Europese voetbalcompetities en nog veel meer sport. Oude bekende Rocco Reitz voelt zich opnieuw thuis in Haspengouw: “Alsof ik nooit ben weggeweest”© Raymond LemmensZijn doel voor dit seizoen was ervaring opdoen in de Bundesliga. Dat ballonnetje ging helaas niet op. Rocco Reitz (20) weet dus wat hem te doen staat bij zijn tweede uitleenbeurt aan STVV: minuten maken. “Alleen zo kan ik me verder ontwikkelen. En ik weet dat ik bij STVV die kans krijg als ik er hard genoeg voor werk. De sportkalender met Pickx Sports 4 uur geleden — Bundesliga MD8: FC Köln - Borussia Monchengladbach, Eleven 1 JPL MD15: STVV - Royal Antwerp FC, Eleven Pro League 1. Voetbal, CPL MD13: SK ...

Acerca de

¡Te damos la bienvenida al grupo! Puedes conectarte con otro...

Miembros

bottom of page